Expedition Back To Basic
Een sales meeting die de gasten niet snel meer zullen vergeten. Dat was onze opdracht.
- Blanco natuurgebied omgetoverd tot company branded village
- Deelnemers overnachten in hun eigen tentje
- Feestavond op een groot drijvend paviljoen
In het kort
Opdrachtgever/branche
Sales
Soort event
Sales meeting
Tijdsduur
3 dagen
Deelnemers
140 sales managers
Hoe het begon
“Het verhaal dat wij met onze medewerkers willen gaan delen gaat over – terug naar de basis, onze core values en key products. Daarnaast willen we onze strategie en doelstellingen voor volgend jaar op een onvergetelijke manier kunnen presenteren. Kunnen jullie voor ons een evenement bedenken waarbij dit thema van begin tot eind goed naar voren en waarbij we hen toch continu blijven verrassen. We zoeken dus een evenement wat niemand ooit meer zal vergeten. Kan dat?”
Met die boodschap gingen onze event designers aan het werk en het resultaat is een van de meest memorabele evenementen geworden in de geschiedenis van Summit Events. Na een week presenteerden en visualiseerden we onze opdrachtgever het concept…’Expedition – Back To Basic’ was geboren.
Het programma
Tentjes met een 4* inrichting
Bij aankomst kreeg elke gast een eigen tentje in het opgezette festival dorp. Elk tent had een onesie thermo slaappak, matras, handdoeken, etc.
3 dagen de klant centraal
3 dagen lang werden er plenaire meetings en breakout sessie’s georganiseerd in 10 grote tipi-tenten op het terrein. Het thema: customer obsession.
Teambuilding, feest & meer
Naast de meetings stonden er nog veel meer gave activiteiten op het programma, waaronder de feestavond die plaats vond op een groot drijvend paviljoen.
Samen een steentje bijdragen
In het jaar waar wij deze sales meeting organiseerden was er veel aandacht voor vluchtelingen. Daarom konden gasten kiezen of ze hun tent, matras, etc. wilden houden of wilden doneren aan Vluchtelingenwerk Nederland. Meer dan 90% koos voor doneren.